Wednesday, March 9, 2011

March Nail Art


Wow I'm so busy these days. My little brother is back in Paris for his holiday so I spend a lot of time with him... and of course as usual, University stuffs. My nail art of the month, looking at my nails, they look like ladybirds now lol, but it's ok, spring is coming back, I can feel it! The weather is so nice these days *_* makes me feel happier. No konad stamps this time, a simple red french with a black line and strasses. I'm in late concerning comments etc., promise I'm gonna visit your blogs asap!

Encore et toujours occupée... Mon petit frère est de retour sur Paname pour ses vacances donc je passe pas mal de temps avec lui, et bien sûr les cours, les exams et compagnie. Donc le Nail Art du mois, bin il ressemble à des coccinelles lol mais ça me va, le Printemps arrive, je le sens! Il fait vraiment bon en ce moment, ça me rend heureuse! Pas de stamping Konad cette fois, une simple french rouge avec une ligne blanche et des petits strass. Je sais que je suis super en retard niveau visites de blog, mais promis je vais me rattraper le plus vite possible!

No comments:

Post a Comment