Thursday, March 24, 2011

March Nail Art 2


It's so nice to feel the sun on my skin *__* lol sorry, sorry, I'm so happy that Spring is finally here. Hum, I know recenty I only talk about nail art, but again... I'm soooo busy x__x. Kanji exam on Saturday, and I'm not ready at all. I've already changed my nail art because I broke some of my nails again u_u. Black french with little pearls.

Trop agréable de sentir la chaleur du soleil *__* lol pardon un peu HS mais trop contente que le Printemps soit de retour! Je sais en ce moment je ne fais que parler de mes ongles mais encore une fois... je suis super occupée T__T. Examen de Kanji samedi, et je suis super en retard. J'ai déjà changé de motif de nail art parce que j'ai cassé mes ongles... Une french noire avec des mini perles.

No comments:

Post a Comment